Sleep-time

Precis kollat klart på Ett herrans liv, så nu är det dags att sova..
Victoria silvstedt var där ikväll så då var jag jag tvungen att kolla såklart.
Hon är cool.. lite too much ibland kanske, men jag gillart ;)
Riktigt bra mår jag just nu iaf, känner mej så duktig eftersom jag ätit nyttigt,
varit på spinning, solat, städat o fixat allt det där andra ;D
Tänk om alla dagar kunde vara som den här : )

Imorn är det dags för skola igen då, fy helvete.
Borde sovit för flera timmar sedan egentligen eftersom jag ska upp så tidigt imorn..
Hur ska det gå egentligen? Lovar att jag kommer försova mej, haha.

Aja, Jay leno börjar nu o det ska jag se ;)
Sov gott människor, puss puss.

108460-293

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0