Söööndag !

Bra dag idag : ) Sov läänge, till 1 eller nåt.. Så skönt, det behövde jag.
Kollade lite på Let's Dance reprisen o åt frukost.. Frukosten bestod av godis.
Haha, inte det nyttigaste precis.. men det här är min sista onyttiga dag nu,
så då får det bli som det blir ;) Har ätit Burger King hamburgare + pommes
också precis : ) Mums ! Men nu är det långt kvar tills nästa onyttiga måltid.
Vad har jag mer gjort då.. Hm, ingenting faktiskt. Slapp-söndag idag.
Legat här vid datorn, fixat Carros blogg o sovit lite mer. Det är så det ska va, haha.
Fast shit så fort klockan har gått egentligen.. den är snart 5 :S
O jag som har massor att göra .. Städa, duscha, sola, hemmaSpa osv.
Bäst att sätta fart nu kanske ;)

Aja, skriver mer senare sen : ) Puss påre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0