Söööndag !

Usch va helgen har gått fort.. jag trodde det var lördag idag ;S
Tur att man har studiedag imorn iaf : )
Då ska jag kanske hem till kamel o smiskas lite, .. men vi får se.
Igår var en mindre bra dag.. orkar inte skriva upp vad som hände,
men jag är glad att den dagen är slut nu iaf.
O juhanna som tror att jag träffar andra folk istället för att träffa henne hela tiden : (
så är det inte.
Jag berättar sen vad som hänt Juhanna. dfghjkl.

Är på dåligt humör idag. Skulle träffat lite folk, men det blir nog inte så..
Mamma o pappa mår inte så bra, inte jag heller för den delen..
men dom orkar inte ta hem folk hit. Så.. vi får se hur det blir med det.
Behöver duscha o ha lite hemmaSpa känner jag.. så jag ska nog göra det nu : )
Sen blir det städning i rummet o svull framför tvn.
Slappsöndag it is ;)
Nästa vecka är det maddson som ska börja träna, det ni! haha.

Aja, nu blir det duusch : )
puss påre.

btw, mitt paket från H&M kom igår ;D
Mina Hello Kitty prylar + nåra linnen osv - jag älskart !

Kommentarer
Postat av: johanna

Hela tiden :S?

2007-01-28 @ 19:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0