Tiiisdag

Home todaay.
Sitter här o dricker Smoothie nu... muums!
Hittade lite nya recept hos Pyttis som  jag var tvungen att testa : )
Men som sagt.. jag är hemma idag.
Mest eftersom jag inte vet hur jag ska ta mej till till o från skolan.
Pappa jobbar, mamma har inte körkort, jag har inga pengar till buss
det går inte cykla eftersom det är så mkt snö.. o jag har inga vinterskor så jag kan inte gå.
Smart Madde. Dags att tänka på sånt här nu.
Men eftersom vi bara har 2 onödiga lektioner idag så kan jag lika gärna stanna hemma.
Får se till så att jag har skjuts resten av veckan bara ;)

Så det blir slapp dag idag alltså.. inga planer alls :/
Kanske borde plugga lite? Det var inte igår.. men jag får se om jag orkar.
Resten av dagen blir det troligtvis film + mys som gäller,
och ikväll är det ju Ugly Bettan på tv : )

Yees, lämna lite kommentarer nu va ;) jag är uttråkad.
Puss påre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0