Tillbaka i skolan..

Jaha, då sitter man här i datasalen igen då. Usch säger jag bara..
Hemsk dag också, massor jobbiga lektioner o tröga männiksor.
Speciellt M o C - Dom har förstört min dag, fy fan.
Önskar att dom fick pungcancer o dog..
fast det är väl lite önsketänkande eftersom de är tjejer.
Även D är åt helvete, men jag orkar inte bry mej om dessa personer mer..
Jag mår bra idag så jag ska inte låta dom förstöra.

Denice o jag var på stan förut eftersom vi hade extra lång lunch : )
Åt sallad på Med eller utan o köpte en ny tröja.. ;D
Efter denna lektionen slutar vi, då ska jag tillbaka till stan o låna böcker på biblioteket.
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer.. troligen träning om jag får med mej nån ;)
O sen är det ju Ugly Betty på tvn också : ) Det ska jag se!

Aja, ha en bra dag ;) förmodligen bättre än min.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0