Time for bed

Jaha, dags att sova. Inte speciellt trött, men finns inget annat att göra..
Ska väl kolla på nåt läskigt skit om massmördare som är på 5an.
Bra dag idag.. fått mer gjort idag än vad jag fått på hela helgen, haha.
Duschat, haft miniSpa, städat, fixat Martins blogg (han ville inte ha nåt speciellt)..
O även pratat lite med Jimmy kamel och hans kompis Wallin förut : )
Eftersom jag ska upp till Jimmy/Värmland sen vid valborg så tycker han
att jag ska lära känna killarna där uppe, haha. Aja, Wallin va trevlig iaf.

Inte riiktigt klar med städningen ännu, så det tänkte jag fixa nu..
ska måla naglarna o smörja in mej lite också innan det är dags att lägga sig : )
Skulle solat också egentligen, men mitt solarium här hemma är inte alls lika bra
som det på Korpen, där jag brukar sola. Visst, det kostar ju 30:- mer, men det är det värt.
Börjar faktiskt bli ganska blek igen nu, så det blir nog en sväng förbi solariumet
nu i veckan med Juhanna, om hon har tid : )

Klockan är över 12 o det betyder att det är Måndag - första dagen på mitt nya nyttiga liv.
(ca Omstart nr 1000).. Den här gången ska jag försöka äta normal nyttig mat istället för
att sluta äta helt & svälta mej. Jag vet hur dumt det är, men jag gör det ändå : /
Emma kanske skulle skicka lite tips o sånt till mej också.. det uppskattas ! ;)

Men men, om man skulle ta och städa klart nu då.. börjar faktiskt bli lite småtrött.
Sov så gott ;) Puss puss.


Har aldrig varit mer säker på någonting i mitt liv. Jag älskar dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0