Time for bed.

Japp, nu ska jag sova. Är skittrött verkligen + att jag fryser.
Ska bli skönt o lägga mej i min stora säng under mitt.. kalla täcke.
Kvällen blev lyckad måste jag säga : )
Först köpte jag o juhanna grejer att blanda vodkan med,
sen gick vi hem till mej.. drack lite o hade kul ;P
Vid halv 9 tiden kom Jimmy kamel o hämtade oss.. då blev det stan.
Jimmy gick till O'learys där musse, heggson o andré var..
o jag o juhanna gick till McDonalds.
Efter ett bra tag, när juhanna o jag var sådär halvfulla o iskalla,
kom killarna ut o vi gick till Med eller utan : )
Kycklingbaguette säger jag bara. Mums!
Mjaa, sen hände det väl inte så mkt mer precis..
dom över 18, läs - "alla personer utan mej o Juhanna" -       
gick tillbaka till O'learys.. o efter det åkte vi hem ;)
Trevlig kväll, Men nu är det verkligen dags för sängen alltså..
sover nästan här :P

Gonatt folket : ) Pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0