Waiting for tomorrow!

Oh, imorn kommer studiebidraget! Inte en dag för sent ;)
Finns massor, massor som jag vill köpa .. men, tyvärr har ma ju inte råd med allt.
Här är lite smågrejer jag ska/vill köpa iaf ..

♥ Nya hörlurar till mp3n.. gärna vita.
♥ Ny foundation.. funderar på Dream matte mousse.
♥ Ny mascara - Telescopic.
♥ Ankelboots från Din sko.
♥ Hårfärg/Klippning + silver schampo.
♥ 2 jeanskjolar.
♥ Rosa linne från AA + Hanky pankys - beställt från Nelly.
♥ Skinnjacka
♥ Vodka, vin, cider osv osv.

.. o sen ska jag även betala mobilräkning, datorn o lite skulder till kompisar,
nåra besök på mcdonalds/burger king/med eller utan lär det väl bli också ;)

Och alla vet ju att studiebidraget är på fjuttiga 1000kr..
så allt detta kommer jag ju inte ha råd med, haha :P
Ska höra med mamma om hon kan vara snäll och bidra lite kanske ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0