You hurt me

Usch vilken dag. Fyfan.. bara massor bråk, missförstånd o skit.
Ingenting går som man vill. Ska nog gå o lägga mej o sova så att dagen tar slut.

Mina föräldrar förstör mitt liv.. speciellt min pappa. Han sårar mej verkligen ..
Har han en dålig dag, eller är trött efter jobbet.. så går allting ut över mej.
Han skriker över minsta lilla och slår mig. Slutar alltid på samma sätt.
Försöker jag gå därifrån för att få ett slut på allt så blir han bara ännu mera arg.
Jag har blivit rädd för honom.

Jag vill bara härifrån, bort från allt skit.
Vet inte riktigt hur jag ska göra faktiskt.. men jag klarar inte av detta längre.
Har ingen som förstår mej heller så.

Åt helvete är det.. men jag ska inte sitta här och gnälla längre.
Ska sova ett tag istället. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0