♥ 4 månader :)

Jag får nästan panik när jag tänker på imorgon..
Usch vad jobbigt det var att gå upp klockan 6 för att städa i 5 timmar.
Det enda jag tänkte på när jag jobbade var Kit,
och hur gärna jag ville hem till honom. + Sängen såklart.
Men men, jag får väl tänka på pengarna istället..
Så nice när man får in typ 6000:- på kontot sen :D
Då blir det en skinnjacka, hårförlängning..
som jag hoppas Emma vill hjälpa mig med : ), och en kamera..
Sen ska jag väl försöka spara lite pengar också ;)

Första dagen avklarad.. nu har jag bara 14 arbetsdagar kvar, ooh.

Btw, jag och Kit firar 4 månader imorn :D
Så efter att jag jobbat imorn ska vi åka till Linköping för att fira lite..
Köpa munk hos Archies, äta sushi på något fint ställe, o gå runt lite bara : )
Shit vad fort tiden går egentligen..

Kommentarer
Postat av: emma

klart jag hjälper dig med den :) hehe :) bara du säger när så ska vi fixa det :) du kanske kan få ett lite mer rabatterat pris. eller inklippning i det jag sa först :) hehe :) men vi tar det på msn.

2007-07-09 @ 22:30:05
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: ida

oowh 4 månader ! Kul :)
Tänkte bara kolla, har för mig att du gjorde lite bloggdesigner ibland ? eller har jag drömmt de ? :P

2007-07-09 @ 23:13:57
URL: http://bergdorfblonde.blogg.se
Postat av: Josse

ohhh vad kul =) Grattis =)

2007-07-11 @ 15:25:51
URL: http://nilssonjosephine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0