♥ Äntligen helg !

Dåligt med uppdatering nu för tiden : / Jag har helt enkelt inte tid, eller ork.
Allting handlar om jobbet just nu känns det som.
Upp tidigt, jobba, va helt slut när man kommer hem, sova i två timmar,
äta, gå o lägga sig igen, upp tidigt.. och sådär håller det på, dag ut o dag in.
Skönt att det är helg nu !
Idag har jag o Kit bara tagit det lugnt.. ätit tacos hemma hos mig,
slappat, myst, och sett film nu på kvällen..
- Coyote Ygly, det måste nog vara en av mina favoritfilmer tror jag : )

Fy vad skönt det ska bli att äntligen få sova ut imorn,
den här veckan har jag varit så trött att jag somnat på jobbet flera gånger.
Haha.. hoppas ingen har märkt något bara ;D
Annars vet jag inte riktigt vad som händer imorn..
åka o köpa glass med min familj ska vi göra iaf, myspys!

Japp.. nu blir det sängen, är sjukt trött.
Lovar att det blir mer bloggande imorn ;D
Puss o godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0