♥ Äntligen helg !

Samma rubrik varje fredag, haha. Men Oh vad skönt det är när det är helg !
Äntligen får jag sova ut på morgonen,
och fixa saker som jag inte hinner i veckorna.
Idag jobbade jag över 2 timmar.. slutade inte förrän halv 3 : /
Gött med extra pengar, men jag hade inte med mig någon lunch..
så gissa hur hungrig jag var när jag kom hem ! Inte bra, inte bra..

Ikväll har vi varit hemma hos mig och firat min bror igen..
Nu var det andra halvan av släkten som kom ;)
Riktigt, riktigt trevligt ! Vi åt god mat, spelade kubb
(tjejerna vann ofcourse över killarna!), och hade mysigt på baksidan : )
Idag har det ju faktiskt varit riktigt fint väder juu.

När jag o Kit skulle åka hem vid 11, halv 12 upptäckte mamma att någon snott
våran stora blomma som vi haft på framsidan.
Så jag och Kit cyklade ner till Varamon för att leta efter den.
Det är en sån där stor, tung blomma..
så vi trodde inte att dom som tagit den hade kommit så långt.
Men vi såg inte blomman någonstans.
Istället tog vi en liten promenad nere vid vattnet..
Så mysigt när det är så mkt liv och folk ute : ) Älskar sånt !
Vid 20 över 12 kom vi äntligen hem, dock utan blomma.

Nu har vi suttit vid våra datorer i 2 timmar ungefär..
Bengan kom förbi ett tag förut också, haha.
Han var full som vanigt, men riktigt stilig :D

Aja, nu är det dags för sängen : ) Sov gott..
Puss!

image1326

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0