♥ Första dagen på jobbet..

Oh, vilken dag! Jag är helt slut ..
Idag började jag jobba - Städare på Dometic.
Upp klockan 6, börja städa redan klockan 7.. fy helvete vad jobbigt det var.
Som tur är så gick tiden ganska fort.
Och jag hade 2st trevliga personer som hjälpte mig : )
Vid 1 fick jag sluta och gå till bussen.. sen fick jag äntligen komma hem.
Kit och Lisa hade storstädat här hemma medans jag var iväg o jobbade,
och jag hade en pizza som låg och väntade på mig när jag kom hem..
Det har nog aldrig varit så skönt att komma hem tror jag :D
Hungrig och utsliten, haha.

Jag la mig o sov 2 timmar, det behövde jag verkligen : )
Sen vid halv 5 tog jag o Kit bussen till Maxi/Willys för att veckohandla..
Nu har vi mat så att det räcker ett bra tag ;)
Glass, dipsåser och sånt man behöver, haha.

Nu äntligen är jag hemma.. har precis ätit lite kvällsmat o ska snart sätta
mig i soffan o mysa lite. Det blir tidigt i säng ikväll!
Redan vid 9 ska jag lägga mig har jag bestämt..
Var sjukt trött på jobbet idag eftersom jag somnade så sent igår,
så får det inte bli i fortsättningen.

Ska lägga mig o vila ett tag nu,
men det blir mer bloggning senare ikväll lovar jag..
Vill visa lite fler Tradera-fynd bl.a ;)
Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0