♥ Fredag :D

Oh vilken bra dag det har varit!
Idag på jobbet var det riktigt kul eftersom Kit kom o hälsade på..
vi åt massor glass (får gratis glass på jobbet :D) o torkade bord.
Vid 12 kom farmor o farfar och hämtade oss, och jag sa hejdå till Dometic
för sista gången - jäkligt skönt kan jag lova!
Åkte hem och åt nybakade bullar med smör o ost,
sen lagade Kit Bulgur och stekt korv till oss : ) Mums.
Kit hade aldrig ätit bullar med smör o ost förut,
haha.. jag har ätit det hela mitt liv.
Är det jag som är konstig eller brukar ni också äta det?
Det har blivit väldigt mycket svullande de senaste två dagarna.. : /
Många har frågat hur det går med -10kg, men det kan ni ju se själva..
Jag har verkligen ingen ork till att bry mig om vad jag äter när jag jobbar..
man kommer hem och är skittrött efter jobbet, mamma o pappa har beställt
pizza, man orkar inte ställa sig o laga något nyttigt, så då blir det Pizza.
Men eftersom idag var min sista dag,
så ska jag börjobba mitt nyttiga liv redan imorgon ;)
Så nu kommer ni få ser mer uppdateringar i kategorin: -10kg.

Efter maten la vi oss och sov i 2 timmar, haha. Jobbet tar verkligen kål på en.
Sen vid 7 åt vi kvällsmat med min familj, och efter det cyklade jag till biografen
för att hämta våra biobiljetter som vi reserverat. Vid 15 över 8 kom Kit,
han hade varit hemma o duschat och sådär.
Från 9 till halv 11 såg vi Simpsons filmen :D Riktigt rolig var den faktiskt..
Den tycker jag att ni ska se ;)
När filmen var slut tog vi en sväng på stan.. träffade Linus o Maria,
och gick ner till O'Learys en sväng o hälsade på Heggson, Musse, Matte o Macke..
Meeen, efter typ 10 minuter kom pissTobbe fram till mig o frågade om leg,
heheh, då var det bara att gå därifrån.. 110 dagar kvar tills man blir 18 nu!
Kit följde mig hem, då kollade jag på film med mamma ett tag..
sen har jag bara suttit här : )
Nu ska jag gå o lägga mig i sängen o prata med Kit, sen sova..
Jag är sjukt trött.

Puss o Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0