♥ I min sommarstuga !

Igår åkte jag och Kit upp till min sommarstuga : )
Åt sill o potatis, slappade, kollade på tv osv.. riktigt mysigt var det !
Frammåt kvällen gick vi o mötte Lace, tog lite bilder och gick tillbaka hem igen.
Drack vin, åt chips o dip och spelade kort. Det blev en jättetrevlig kväll :D
Vid 12 tiden gick vi o la oss o kollade på tv.. Det var jättesvårt att sova eftersom
det blåste så jäkla mycket utomhus.
Jag är en sån person som lätt skrämmer upp mig själv
när jag hör massor ljud, haha. Tillsist somnade vi iaf : )
Idag har vi mest legat i bäddsoffan o kollat på tv och städat iordning lite.
Mamma o pappa kom o hämtade oss vid 5 ungefär..
Då åkte vi hem till mig o lagade mat. Kit lärde mig att göra köttfärssås :D
Jag är sämst på att laga mat, men ska försöka lära mig nu ;)
Efter det kollade vi ännu mer på tv, tills Kit åkte hem vid halv 9.
Det här har varit en riktig slapp-söndag.. precis som det ska va.
Nu har jag suttit här framför datorn de senaste timmarna,
funderar på om jag ska hoppa in i duschen en snabbis..
eller om jag ska gå o lägga mig och sova redan nu.
Jag är riktigt trött faktiskt, även fast vi sov ganska länge imorse.

Imorn ska jag börja att uppdatera mer i kategorin -10kg,
ska även köra igång med mina morgonpromenader igen : )
Försöka bli samma person som jag var för 2 år sedan ungefär..
Pluggis, Träningsnarkoman och hälsotönt, haha.
Nae, men jag måste erkänna att jag mådde mkt bättre på den tiden
då jag rörde på mig mer, åt bättre och gjorde vad jag skulle.
Nu känns det som jag skjuter upp mitt liv bara.
108460-1371
Visar mer bilder från Sommarstugan imorgon : )
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0