♥ Jag har tråkigt..

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Kit var extra gullig. + Att min auktion slutade på 330:- ;D
Vad gjorde du kl 08 imorse?
Sov!
Vad gjorde du för 15 min sedan?
Diskade.
Det sista du sa högt?
"Hej"
Det senaste någon sa till dig:
"Hej Madde :)"
Vad ha du druckit idag?
Vatten
Vad var det senaste du åt?
Smörgåstårta till frukost.. haha mums.
Vad var det senaste du köpte?
hmm.. glass igår ;)
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Brun
Vad är det för väder hos dig nu?
Tråkigt regn.
Godaste glassmaken?
Rabarber, Cappuccino och Mintchoklad.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nae..
Sover du tungt?
Haha ja. Omöjligt att väcka mig.
Drömmer du mardrömmar?
Japp, ganska ofta.
Trivs du med ditt jobb?
Har inget jobb..
Favoritklädsel?
Tights, oversized t-shirt och kofta.
Favoritlåt just nu?
Timbaland - Way I am.
Vad ser du om du tittar till höger?
Fönstret.
Vad gör dig glad just nu?
Jimmy kamel och Ywonne kommer hit ikväll.
Vad ska du göra härnäst?
Sminka mig o ta på mig lite : )
Höger el vänsterhänt?
Höger.
Humör just nu?
Ganska bra.
Favoritgodis?
Hm jag vet inte.. choklad.
Kläder just nu?
Nattlinne med Stampe på, hehe.
Sommarplaner?
Jobba, Göteborg, Stockholm osv ;)
Hur många kuddar sover du med?
Just nu har jag 2st, hemma sover jag med 4st
Spelar du ngt instrument?
Spelade piano när jag var liten.
Morgon eller nattmänniska?
Nattmänniska.
Vad är viktigast för dig?
Vänner, Familj och kärlek.
Är du kittlig?
Haha ja.
Snarkar du?
Nae ;)
Stjärntecken?
Skorpion.
Äckligaste insekten?
Spindel!
Stökigt el välstädat?
Hm, jag vill inte ha det stökigt egentligen, men det har jag..
Längtar du mest efter just nu?
Tills jag får min lön o kan shoppa massor saker :D

Kommentarer
Postat av: Mannen med hatten

Spindlar är inga insekter ;)

2007-07-09 @ 03:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0