♥ Mååndag !

Ny vecka igen då, ganska skönt faktiskt.
Idag har jag varit o jobbat, det gick riktigt bra : )
Jag börjar vänja mig vid att gå upp tidigt, så det går mycket lättare nu.
Efter jobbet åt jag o Kit pasta o köttfärssås på balkongen..
Och nu ska jag bara slappa : ) Sola lite kanske, och äta glass.
Riktigt fint väder idag ju!

Tråkigt att det inte blivit så mycket bloggning på sista tiden,
jag tappar läsare har jag märkt : / Men jag lovar att jag ska bli bättre på det..
Bara för att jag gillar er så mycket så tänkte jag ha en ny tävling snart,
lägger nog upp den redan ikväll.. så håll utkik !

Igår kom Kits bror och hans tjej och hälsade på : )
Jättetrevligt var det.. vi åt mat och sen tog vi en "Motala runt" med bilen.
Har lite bilder därifrån som jag kanske visar senare.

På kvällen sov dom hos oss, tyvärr var jag tvungen att gå o lägga mig
ganska tidigt, eftersom vissa har ett jobb att sköta ;)
Men jag får träffa dom om nån månad igen..
när jag o Kit åker till Stockholm för att hälsa på dom och shoppa lite : )


Nu--> Balkongen! Jag är blek..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0