♥ Nelly's badmode-rea !

Någon som har missat att Nelly startade sin badmode-rea idag?
Usch vad arg jag blev på mig själv förut när jag gick in på Nellys hemsida
och såg att rean börjat IDAG. Jag var helt säker på att den skulle börja imorgon!
Jag hade tillochmed kollat ut en bikini som jag ville ha,
men förut när jag skulle beställa den var den slut. Min vanliga tur : /
Ialla fall.. jag beställde det nedanför : )
Blev riktigt nöjd med det faktiskt.
Den gröna bikinitoppen hör egentligen till en annan underdel,
men jag tycker att det blev mkt snyggare såhär.

108460-1323

Kommentarer
Postat av: Josse

Den va dö läcker =) Passade riktigt bra ihop..Skönt med Rea också =)

2007-07-19 @ 13:03:16
URL: http://nilssonjosephine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0