♥ Onsdag !

Klockan är redan halv sex.. dagarna bara springer iväg ju : (
Usch vad jobbigt det var att gå till jobbet idag !
Ville bara ringa o sjukanmäla mig, och ligga kvar i sängen hela dagen..
men nej, jag behöver pengarna.
Jag trivs inte på jobbet alls, och jag hatar att behöva gå upp 6 på morgonen.
Men men, nu är jag hemma iaf.. och det är j-vligt skönt.
Slutade 12 idag med, det var bra.. sen tog jag o Johanna en sväng på stan
innan jag åkte hem : ) Kollade på skor och åt lite gott på Med eller utan, mums!
Nu har jag ätit lite mat och sovit en stund..
Måste åka hem till mig o hämta lite rena kläder, kolla posten som kommit osv.
Tror att jag har en munkjacka från Käthe som ligger hemma och väntar på mig ;)

Bloggar mer sen när jag kommer tillbaka ;)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0