♥ That's life !

Det känns som alla dagar ser ungefär likadana ut nu för tiden.
Dagarna bara rinner iväg! Rätt som det är börjar jag skolan igen.
Vi vaknar, äter frukost om klockan är innan 11, annars tar vi lunchen direkt.
Bulgursallad eller något från frysen.
Sätter oss framför datorn. Kollar Tradera, Bilddagboken och därefter
horoskop på Aftonbladet. Sen loggar jag in på bloggen, läser mina favoritbloggar
och skriver något inlägg. Efter det kollar jag bilddagboken och tradera igen
- någon har ju kanske lagt bud på det jag vill ha? eller det kanske är någon
som laddat upp någon ny bild på bdb? Så där sitter jag.
Ibland lägger jag mig i sängen och vilar ett tag, sen tillbaka till datorn.
Helt plötsligt är klockan 5-6. Då äter vi kvällsmat.
På kvällen brukar vi gå ut en sväng. Kanske åka hem till mig,
åka o handla eller till stan o köpa glass.

Vad ska jag säga. Varje dag ser ungefär likadan ut, men jag klagar inte.
Jag gillar verkligen att bo hos Kit.
Visst bråkar vi ibland, men det är ju fullt normalt.
Det bästa är att jag får vara med honom så mycket : )

Nu ska vi ta en promenad till Maxi och Veckohandla(vad vuxen jag känner mig ;P),
finns ingenting ätbart här hemma just nu.

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0