♥ This is me.

Hittade en lista hos Emma : )

KLÄDER
Skor: Just nu använder jag mest mina vita tygskor, eftersom jag får skoskav
av alla andra. Vill ha ett par svarta pumps !
Sneakers: Har inga sånna just nu.. men vill ha ett par Reebok.
Jeans: Gina tricot har snygga jeans, och Cheap monday eller Miss sixty !
T-shirt: Älskar min vita t-shirt med neontryck..
Inom några dagar ska jag beställa en Little miss sunshine t-shirt :D
Underkläder: Snygga ska dom vara ! Jag gillar fina underkläder.

ACCESSOARER
Väska: Friis & Co.
Plånbok: Just nu har jag en grå från Lagerhaus.
Solglasögon: Brukar inte använda solglasögon, men jag gillar pilotbrillor : )
Klocka: På önskelistan står en från Tritoni.

TEKNIK

Tv: Jag har en liten grå hemma. Skulle vilja ha en platt sak som sitter på väggen !
Stereo: Någon liten som jag fick från jultidningarna för massor år sedan, haha.
Mobiltelefon: Har ingen just nu.. ska köpa den nya Sony Ericsson sen : )
Mp3: Ipod Nano, give !
Dator: HP compaq.
Kamera: Ska köpa nån söt digitalkamera sen när jag får min lön :D

BADRUM

Tandkräm: En grön med grejer i.. haha.
Tvål: Ingen speciell.. tror vi har någon från Oriflame hemma.
Hårprodukt: Gillar Goldwell & Loréal
Parfym: Paris Hilton Heiress.
Hudkräm: Nivea.
Schampo: Loréal silverschampo eller Gliss.
Balsam: Gliss.
Medicin: Äter ingen medicin.
Vitamin: Dricker multivitamin-brustablett varje morgon.
Huvudvärkstablett: Ipren

MAT OCH DRYCK

Mineralvatten: Ramlösa eller LOKA.
Öl: Nej tack.
Vin: Föredrar rött, men vin är ingen höjdare..
Bröd: Mörkt bröd.
Choklad: Gillar all choklad !
Glass: Samma här, äter all glass ;D

HEMMA
Säng: En stoor sak.
Lakan: Ett grått.
Espressomaskin: har ingen sån tyvärr.
Kylskåp: Haha no idea.
Porslin: Allt vi äter på kommer från IKEA skulle jag tro..

FÄRDMEDEL
Bil: Audi.
Flygbolag: Det är väl vilket som.
Taxibolag: Maggans taxi.
Cykel: Använder mammas just nu, eftersom min gamla skit är sönder.

ÖVRIGT
Frisörsalong: Mirakel, fast nu för tiden föredrar jag Emma : )
Bank: Swedbank.
Bensinstation: Jet funkar väl.
Gym: Föredrar promenader, simning eller typ träning i grupp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0