♥ Tisdag !

Ganska jobbig dag idag.. försov mig först, fick äta frukost i bilen påväg till jobbet.
Frukosten bestod av en macka med ost och en Latte Macchiato..
Det bev strömavbrott på jobbet också,
så i nästan 1 timme fick jag sitta där i mörkret : /
Farfar kom och hämtade mig vid 12 tiden iaf, det var snällt.
Hängde med hem till farmor o åt nybakta bullar.. som vanligt sa farmor "ta mer!"
hela tiden, så jag åt väl uppåt 10 st, haha.. så bra går det med nyttiga maten ;)
La mig o sov i 2 timmar, sen kom mamma o pappa och hämtade mig.
Då åkte vi hem, och sen har jag inte gjort så mycket mer.. suttit vid datorn mest.

Till kvällsmat blev det Bulgur och kinesisk currygryta.. det är mums.
Jag fick laga mat till mig själv eftersom familjen åt korv, det vägrar jag äta!

Usch vad trött jag är på allt just nu.. jobbet, mig själv, allt : /
Tur att Kit är hemma igen + att man har vänner som bryr sig <3
Efter regn kommer solsken.. och just nu saknar jag solsken mer än någonsin.


Aja, måste städa nu.. har fortfarande inte plockat upp packningen från i Söndags.
Typiskt mig !
Efter det ska jag lägga mig i sängen o ringa till Kit, måla naglarna o sen sova.
Hoppas det blir en bättre dag imorn : ) Puss på er .

Kommentarer
Postat av: Tove

Tänkte fråga hur de går med de nyttiga livet! Kanske får börja om efter de 10 bullarna, men du åt ju en bra kvällsmat!
Men jag tycker att det inte spelar någon roll hur utseendet (i detta fall, vikt) är, det viktigaste är att man mår bra, och det tror jag att du gör!
Men jag önskar dig ändå lycka till!

2007-07-25 @ 00:16:40
URL: http://tjoouuvz.blogg.se
Postat av: mahlin

tacktack;P

2007-07-25 @ 10:39:49
URL: http://mahlinglica.blogg.se
Postat av: emma

du. Jag bad Kit ringa mig för du
har ju ingen mobil :) men ser du detta först kan du även
ringa mig. Jag kan tvyärr inte klippa imorgon kom en sak emellan måste till en salong och snacka med de. Men kan på tisdag eftermiddag/kväll när vi kommer till Motala från NKPG eller onsdag förmiddag vid tio?
kram emma

2007-07-25 @ 16:16:46
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: nemo

Jag kommer alltid att finnas vid din sida <3

2007-07-25 @ 19:24:40
URL: http://chipmunk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0