♥ Bloggdesign!

Har blivit mkt bloggdesign-fixande på sista tiden : )
Har hjälpt min vän Denice med hennes blogg (den är dock inte färdig än),
och igårkväll hjälpte jag hennes pojkvän också.
Denice gjorde headern åt honom, och jag fixade med Stilmallen : )

Sen har jag suttit lite idag och lekt i min Testblogg,
resultatet blev såhär ;)

Vad tycker ni?

Behöver ni hjälp med er bloggdesign så är det bara skicka ett mail
till
[email protected] !

UPDATE:
Det är redan massor som har mailat,
jag tar er i tur och ordning : ) Gör så gott jag kan!

Nyss hjälpte jag Tove med att fixa text-färgerna på hennes blogg ;)

Kommentarer
Postat av: Tove

Tack så mycke, de vart finfint :)

2007-06-24 @ 21:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0