♥ Dan före dan !

Sitter med hårfärg i håret nu.. Det fanns inte den vanliga hårfärgen som jag
brukar köpa, så jag hoppas att den här jag köpte är minst lika bra.
Vore inte så roligt om håret blev gul/orange till Kit's student imorn, haha.

Idag har jag varit hos tandläkaren o fixat med min tandställning,
sen på stan med mamma o kollat på kläder till henne och ätit glass : )
Efter det åkte vi upp till sjukhuset för att jag skulle operera bort min piercing.
Det gick riktigt bra faktiskt.. Kit hängde med mig så : )
Gjorde skitont när doktorn (som knappt kunde svenska) gav mig en spruta
med bedövning dock !
Sen åkte vi hem till mina kusiner o fikade och firade att det är sommarlov..
eller iallafall för dom, jag och Kit slutar ju imorn : )

Kit är iväg o grillar/klär traktorn nu, så jag har skittråkigt.
Jimmy Combat frågade precis om jag ville hänga med dom till Varamon,
så det kanske jag gör : )
Har ju en hel flaska Absolut Vodka här hemma nu så ;)
Piggelindrink ofc! Mums.

Blir inte så sent ikväll iallafall.. ska till skolan vid 8 imorn för att ha skolavslutning,
sen ska vi till stan för att kolla på Kit o de andra studenterna : )
Och efter det ska jag hem till Kit's mormor och träffa
Kit's bror
m.m för första gången.. Oh, börjar bli lite smått nervös!
haha.. Men det blir nog kul : )
Får se vad vi hittar på på kvällen.. det blir nog stan och Varamon en sväng.

Ska skölja ur färgen nu : ) Hoppas alla får ett skönt sommarlov !
Pusspuss.

Kommentarer
Postat av: Annika

Skulle du inte presentera vinnarna som får Goodiebagen? Men du kan ta det lugnt jag kollar ändå in din blogg flera gånger om dan =)
Glöm inte att visa bilder på hur den nya färgen blir, hoppas iallafall att du blir nöjd =D
Detsamma om sommarlovet, hitills har mitt varit lyckat och jag hoppas få fortsätta så.

2007-06-13 @ 21:38:13
URL: http://www.TheAnnika.blogg.se
Postat av: denice

skulle du te varamon iaf? kanske blir lite skojj iof ;)

2007-06-13 @ 22:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0