♥ Fredag!

Idag är det festival här i stan : ) Takida kommer hit bl.a.
Nu ska jag hem en sväng o hämta lite kläder som mamma tvättat,
sen ska jag o Kit cykla ner till stan för att kolla på några kompisar till Kit
som spelar på lilla scenen vid halv 4 : ) Kul kul.
Ikväll ska vi väl ner en sväng till stan också hoppas jag..
Alltid mysigt när det är så mycket folk överallt i stan.
Tyvärr har vi inte råd att gå in, eller råd har vi väl.. men jag tycker inte det är värt 250:-.
Vi får passa på att åka lite karuseller nu på dagen istället ;)

Ledsen att det inte blivit så mycket bloggande på sista tiden..
Jag vet inte vart tiden tar vägen, dagarna bara rinner iväg!

Måste åka hem nu iaf : ) Blogar mer senare förhoppningsvis..
Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Tess :)

TAKIDA?!?!?!?! Ja vill...

2007-06-29 @ 14:35:15
URL: http://honeydews.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0