♥ Freedag : )

SKORPIONEN
24/10-22/11
Du blandar nytta med nöje, passar på att göra ett smart köp
och roar dig en hel del. Högt tempo hela dagen.

True, true !

Idag har jag fullt upp hela dagen.. jätteroligt kommer det bli : )
Nu ska jag fixa till mig, sen städa lite om jag hinner, efter det ska jag till skolan.
Ha samhäll, möta Hanna, gå till Syon o höra om mode&design osv,
åka till stan o köpa nåt nytt tills imorn ..
(det ser ut som vi får ha bloggträffen imorn ändå),
åka o simma, basta o sola. Och ikväll ska jag o Kit bara va hemma o slappa,
sen ska han sova hos mig : ) Yes, idag kommer det bli en bra dag !

Jäkla många grejer på S som jag ska göra, tänkte jag på, haha.

Fixa med sponsorer måste jag göra också, just det!
Vissa företag blir man verkligen överraskade över..
hur trevliga de är, vilka fina grejer de skickar osv : )
Det är så roligt!
Tyvärr är det några sponsorer som har glömt bort oss,
och några som försökt ringa, men eftersom min mobil är väck så går det inte.
Som tur är.. så blir det ju en bloggträff i höst igen!
Så då kan man ju hoppas att de sponsrar oss då istället : )

Mjaa, men nu ska jag göra mig iordning.. o dricka massor te ;)
Puss på er !

Kommentarer
Postat av: Emelle

herregud. nu måste jag ju shoppa i dag. det står ju skrivet i stjärnorna :P

2007-06-01 @ 10:34:17
URL: http://emelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0