♥ Godnatt !

Den här dagen har varit jättebra när jag tänker efter : )
Gick upp vid halv 10 och åkte till Kit, då låg vi o vilade ett tag..
Sen skulle han iväg o jobba, så då åkte jag hem igen.
När mamma kom hem åt vi lite, efter det åkte jag o min bror till
Östenssons för att handla blomma till pappa bl.a.
Jag köpte 1 Latte Macchiato och 1 Cappuccino från Lidl också, mums!
Åkte hem, slappade, sen kom Kit.. då slappade vi ännu mer, haha.
Vid 6 tiden gick vi till Östenssons o köpte naturgodis, och till pizzerian
o köpte kycklingssallad och kebabrulle, sen hade vi en liten picknick : )
Mycket mysigt.
Åkte hem o slappade i några timmar.. sen var Kit tvungen att åka hem.
Såå.. nu har jag suttit här ett bra tag, och nu är det dags att sova.
För imorn ska jag upp tidigt igen o åka till Kit ;)
Vi ska göra god sallad.
På kvällen får vi se vad som händer.. Kit ska ju ut med sina kompisar : /
De ska till Hugos där inte jag kommer in, blä. Jag vill också vara 18!

Aja, det är så det är...
Jag får skylla mig själv som var tvugen att födas i november.
Visserligen är det mammas o pappas fel, dom kunde planerat lite bättre ;) haha.

Men men, måste sova som sagt : ) Puss o godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0