♥ Hate it or Love it.

Ny vecka, nya tag. Exakt 10 dagar kvar till skolavslutning.
Ska börja gå ut på morgonpromenader varje dag nu : )
Så skönt när man väl kommer iväg.. synd att jag är så slö bara, haha.

Idag ska jag till skolan : )
Börjar om 2 timmar ungefär tror jag..
sen får vi se vad som händer.
Denice o jag kanske skulle iväg o simma lite senare iaf : )
Efter det ska jag hem till Kit o lägga in bilderna från bloggträffen!
Äntligen.


Det är några som har frågat om de kan få någon goodiebag som blev över,
det går tyvärr inte. De flesta kommer sparas till nästa träff, så ni som vill ha
kan ju anmäla er till den istället : )
Kommer förmodligen komma upp en tävling i bloggen där man kan vinna
en goodiebag också, håll utkik ;)

Nu ska jag ut o sola ett tag : ) Älskar det här vädret!
Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tänkte bara fråga hur ni gör med biobiljetterna, sparas de också?(vi som inte kom men hade reklamen) :)

2007-06-04 @ 21:01:01
URL: http://mayflower.webblogg.se
Postat av: Emma

Ja vem skulle inte behöva morgonpromenader. Men gud vaddet är tråkigt att promenera!

2007-06-05 @ 00:36:51
URL: http://speakout.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0