♥ Högst på önskelistan!

  • Nytt smink!
    Mascara, foundation, eyeliner, concealer, läppglans..

    Ideal revolution mascara från Nivea Beauté är riktigt bra!
    Liten borste som gör det lätt att forma fransarna som man vill ha dom.


    Prisvärd! Täcker bra och ser naturlig ut : )
  • Korta jeansshorts!
    eller kanske svarta? vita? Shorts behöver jag iaf !
  • Bikini!
    Har tröttnat på min fula ljusblåa från 2005.

    Jättefin bikini från Nelly! Dock lite för dyr..
  • Vit oversized t-shirt med neontryck!
    Liknande topshops.. gärna med uppkavlade ärmar, det är nice!

    Den här från Asos är riktigt fin : )
    Och för mig som är född 89 passar den ju riktigt bra.
  • Ny klänning!
    Någon somrig till kommande fester.
    image1133
    Klänning från See by Chloé
  • Ny mobil!
    Leva utan mobil är inte det lättaste kan jag lova! Jag saknar min rosa LG : /

    Sony Ericsson S500i är grymt snygg!
  • Pengar!
    Det finns inget jobbigare än att vara fattig på sommaren.
    Alla festivaler, glassar, nya kläder osv..
  • Klippning och färgning!
    Det var hundra år sedan jag klippe mitt hår nu..
  • Skor!
    I roliga färger.. Rosa, röd, gul. Livar upp vilken tråkig outfit som helst ;)
    image1139
    Söta kornblå skor från Dinsko! 280:-
  • Solskyddsfaktor!
    Ett måste i solen.

    Hawaiian Tropic Protective Sun Lotion, 95:-
    Hawaiian Tropic Aftersun Body Balm, 135:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0