♥ Oonsdag !

Ingen har väl missat att det är Sveriges nationaldag idag skulle jag tro.
Inget speciellt med det, förutom att vi är lediga : ) Det gillar vi!

Kit o jag sov ganska länge idag, vi gick upp nyss..
Nu måste vi göra oss iordning för snart kommer mamma o pappa och hämtar
oss, då blire Burger king ;) mums!
Efter det ska vi hem till min farbror eftersom han fyller år idag..
ingen koll på vad han fyller dock, haha. Kul att träffa mina kusiner iaf.

Ingen aning om vad som händer sen.. sånt som märks ;)
Nu ska jag hoppa in i duschen. Puss på er !

Kommentarer
Postat av: Maria

Vart tog bilderna ifrån bloggträffen vägen?
och vinnaren av din tävling? :)

2007-06-06 @ 13:13:21
URL: http://slaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0