♥ Seeegis !

Ledsen för jättedålig uppdatering.. Det blir så när jag inte har egen dator!
Men det blir bättre snart, jag lovar : )
Idag har jag och hela skolan varit i Varamon o kört beachfotboll osv.
Ganska trevligt faktiskt.
Sen åkte jag o Kit hem o badade i min nya pool på baksidan o sådär ;)
Nu har jag sovit några timmar eftersom jag är så trött,
och snart ska jag gå ut en sväng.

Igår firade jag o Kit 3 månader, vi var mest hemma hos honom o slappade,
och åt massor med mat som vanligt.. haha.
Shit vad vi äter hela tiden ! Har gått upp typ 10 kg sen jag blev ihop med han :D

I Lördags minns jag inte riktigt vad jag gjorde, solade massor typ : )
Mådde ganska dåligt efter festen som varit kvällen innan, heheh.

Aja, nu ska jag ut en sväng som sagt.. Kit är på fest, jag är ensam, blää.
Hatar det.
Något som jag därimot tycker om är att Jag har fått Sommarjobb!
Woho :D Om det är någon som behöver pengar så är det ju jag : )

Japp osammanhängade inlägg it is, men jag orkar inte bry mig.
Puss på er !

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vart har du fått sommarjobb någonstans då? =)

2007-06-11 @ 21:23:23
URL: http://sollerax.blogg.se
Postat av: Tess :)

Congratz till sommarjobbet söto!

2007-06-12 @ 09:38:00
URL: http://honeydews.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0