♥ Söndag !

Det har inte blivit mkt bloggning idag ni...

De som läser min blogg regelbundet vet ju att det beror på att jag

inte har någon dator för tillfället : / Fy vad jag hatar det !


Idag har jag iaf hjälp till mamma o pappa ute i trädgården..

jag behöver pengarna ! Sen kom Kit hit o vi drack smoothie och slappade
i hammocken på baksidan : ) Jättefint väder idag ju ! Det gillar vi.
Sen åkte hela familjen + Kit till McDonalds o köpte glass.. McFlurry till mig ;)
Åkte hem o åt god mat  - Kycklingfilé med pommes.
Och sen låg jag o Kit i sängen o kollade på Snygg naken osv.
Sämsta programmet någonsin.. men ganska roligt att kolla på dock, haha ;)

Nu ska jag ducscha, sen blir det sängen för min del..
Ska till skolan imorn, så jag tänka sova tidigt idag : )
Ska försöka gå till skolan varje dag nu innan sommarlovet.. vi får se hur det går.

Aja, måste gå bort från datorn nu.. pappa tjatar : /
Sov gott sötisar ! Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0