♥ Städning pågår !

Håller på att städa i mitt rum förfullt nu : )
Hinner jag klart ikväll så får jag tillbaka min dator .. Woho! Äntligen.

Gårdagen gick skitfort måste jag säga.. den här dagen också.
Tiden bara springer iväg.
Kit kom iaf till mig igår.. då slappade vi o sådär i några timmar,
sen var klockan helt plötligt 11, och det var dags att gå o lägga sig.
Kit sov hos mig inatt.
Idag har vi inte gjort så mkt mer än sovit heller.. : )
Fast.. det gör inte så mycket när det är sånt här skitväder ute.

Nu håller jag på att städa som sagt..
Har på mig silverleggings från H&M, rosa t-shirtklänning från Gina tricot,
och en Grå tröja/jacka från H&M.. 
Det blir ju mkt roligare att städa om man har fina kläder ;)
 
108460-1071

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0