♥ Tiiisdag !

Tisdag idag, det gillar vi! Massor bra på tvn..
Jättefint väder idag också : )
Ska ut o sola en stund på baksidan innan skolan tror jag.
Måste ringa Denice o höra om vi ska simma idag också : )
Imorn är vi ju lediga, så förhoppningsvis ska Kit sova hos mig inatt.
Jag hoppas det, myspys.
Min moster är i Kreta, så vi kanske kan sova i hennes lägenhet ;)

Vaknade med jätteont i halsen + att jag har blivit ganska förkyld : /
Vill verkligen inte bli sjuk nu lagom till skolavslutningen o allt.
Min vanliga tur.

För övrigt så älskar jag att ha på mig Kits kläder..
Dom luktar KitkitkiT!

Nää nu ska jag hoppa in i duschen : )
Känner på mig att detta kommer bli en bra dag.
Till skillnad från igår..

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0