♥ Tisdag !

Har varit iväg hela nästan hela dagen idag.
Kit o jag har varit i Varamon o träffat Jimmy kamel, ywe, robin o Co.
Det var ganska trevligt.. förutom ösregnet, och de trevliga fulla killarna.
Sen har jag legat ute i min pool och solat, fått massor med färg : )
Åkte o handlade lite, och sen lagade jag o Kit mat till hela familjen.
Bulgursallad och grillat : ) Mums !
Nu på kvällen tog vi en promenad till Varamon igen o köpte glass o sådär.
Riktigt mysigt ;) Älskar dig Kit.

Nu ska jag bara skriva klart detta inlägg, sen ska jag gå o lägga mig..
Ska upp tidigt imorgon för att åka till tandläkaren..
Efter det blir det ev. minigolf med klassen och stan med mamma.
Sen vid 3 ska jag till sjukhuset och operera min piercing !
Oh, jag börjar bli riktigt nervös nu ju : /
Fast det ska bli skönt att ha det gjort.. jag hatar att ha den såhär.

Som ni märker har jag inte haft tid att sitta vid datorn idag,
därför har jag inte hunnit fixat vinnaren till Goodiebagen och det där.
Jätteledsen att ni fått vänta.. jag ska försöka hinna det imorgon kväll!

Aja, sleeptime ! Puss o godnatt : )

Kommentarer
Postat av: Sofia

Operera? Varför? :S Hoppas det går bra iaf..

2007-06-12 @ 23:12:48
URL: http://sollerax.blogg.se
Postat av: denice

man blir juh lite spännd, hoppas operationen går bra och att de blir bättre efteråt sen

2007-06-13 @ 00:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0