♥ Tjejsnack v. 25

Frågor

Ditt boende
  • Hur bor du? [lägenhet, hus, studentkorridor etc]
    Vilken våning & vilken storlek? Med vem? [djur, människor etc.]
    Jag bor i Villa, 5 r.o.k, med min familj.
  • Hur många ggr i ditt liv har du flyttat? Av vilken anledning?
    Om ej, skulle du vilja flytta? Varför/varför inte?

    Jag har flyttat 5ggr. Vet inte riktigt varför.. Man vill ha större, finare osv.
    Just nu skulle jag vilja flytta hemifrån, skulle vara skönt att ha sitt eget.
  • Hur gammal var du när du flyttade hemifrån? / När tror du att du kommer att flytta hemifrån?
    Jag kommer vara 19 år.. typ 1 ½  år kvar.
  • Var du än bor, har du någon kontakt med grannarna? På vilket sätt? Varför/varför inte?
    Sure, vi pratar väl med våra grannar ibland. Hälsar gör man ju alltid.
    Jag är tillochmed släkt med de som bor en bit bort..
    och när jag var mindre var jag kär i han som bor i huset mittimot, haha.
  • Vad har du av följande: [Badkar/dusch], [balkong/altan/uteplats/trädgård],
    [kök/kokvrå/annat], [antal toaletter?]

    Jag har både badkar och dusch. Vi har balkong, altan, uteplats och trädgård.
    Vi har inte kokvrå, haha.. utan ett kök : ) Och 2st toaletter.

---> Tjejsnack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0