♥ Tjejsnack v.24

Frågor

Fotografering
  • Har du någon vanlig kamera? (Alltså inte mobil) Vilken sort? Om inte, vill du ha någon speciell?
    Jag hade en digitalkamera förut, men den råkade jag dränka i Listerin.
  • Har du/vill du ha en mobilkamera och vid vilka tillfällen använder/skulle du använt den?
    Just nu har jag inte ens en mobil. Jag vill att mobilkameran ska vara bra, då använder jag den ofta.
  • Gillar du att fotografera? Vad? Om inte, varför?
    Älskar att fotografera. Mest vad jag gör under dagen.
  • Gillar du att stå framför kameran? Varför/Varför inte?
    Jag gillade det när jag var liten, men inte så mkt nu längre.
  • Vad fotograferade du senast?
    Min spaghetti-sallad igår.
 ---> Tjejsnack !

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha, hur lyckades du dräna kameran i Listerin? ^^

2007-06-11 @ 11:49:30
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0