♥ Torsdag !

Ooh, uuunderbart väder! Älskar det : )
Synd att jag har så ont i magen efter allt svullande igår bara, haha.
Meeen, det blir skolan idag ändå ;)
Vaknade av att Denice ringde o frågade om jag ville med till skolan..
och den här gången tänkte jag att jag kunde åka dit för hennes skull,
så att hon slipper vara ensam you know ;) Så snäll jag är.

Waah, blir så glad när det är sånt här väder, haha :D
Snart ska jag gå ner o äta frukost på baksidan..
Hallon o banan med mjölk.. supergott, och nyttigt också!
Därefter ska jag gör mig iordning lite fort, sen blir det skola : )
Efter det blir det kanske solning med Carro, beror på om jag får ihop pengar
+ det känns lite onödigt att lägga massor pengar, när man lilka gärna kan sola
ute en sån här dag ;) Vi får se hur det blir.

Ikväll ska jag o Kit spela minigolf iaf, det blir kul : )
Jag äger på minigolf, så det blir inte lätt för Kit kan jag lova!

Mjaa, måste sätta fart nu..
Denice kommer om 10 minuter och jag är sen som vanligt ;)
Ha en bra dag! Puss påre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0