♥ Vinnare !

Kanske dags att utse vinnarna av de 3 goodiebagsen som jag fick över
efter bloggträffen som var den 2 juni : )
Det är många som tjatat på mig, men jag har verkligen inte haft tid.

Nu ska vi se : )


Jag skrev upp alla era namn och sedan lottade jag vinnarna..
enkelt, och mest rättvist så ;)

Eftersom nästan ingen skickade med sin bloggadress så kan jag
 inte länka till er som vann.. men jag har skickat "vinnarmail" till er,
så att ni vet om det är ni som vunnit : )

Vinnarna är:
Maria Andersson (Det fanns 2 Maria, därför skriver jag efternamn)
Emilia Persson
Amanda, som inte skrev inte efternamn.

Som sagt, vinnarmail är skickade.. så får ni skicka mig eran adress,
så fixar jag resten ;)

Kommer förmodligen dyka upp en ny tävling snart..
så ni som inte vann får en ny chans =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0