Ännu en Utmaning ;)

Antog Emmas Utmaning : )

What´s eating Maddie? :

Vilket är ditt tydligaste karaktärsdrag?

- Alltid glad. Och extremt slapp.. använder nästan alltid mysbyxor.
När är du lycklig?
-
När det är varmt ute, o man ligger på stranden med alla kompisar o äter glass.
Vad ville du bli när du var liten?
-
Hm, ridlärare ! haha.
Vilket är ditt starkaste minne från barndomen?
-
Woot. Har så många minnen så det är svårt att välja ett.
Vem var ditt livs första stora kärlek?
-
Jesper, när jag gick i 6års.
När sa du "Vet du inte vem jag är" senast?
-
Eeehm.. till mogge på msn. Vi hade träffats samma dag, haha. så sämst han är.

Vilken har varit den värsta dagen i ditt liv?
-
No idea. Har haft många otroligt jobbiga dagar.. men ingen som jag minns just nu.

Vad handlade ditt senaste utbrott om?
-
Skolan. Hur jag ska göra med allt skit.
Vilken är din värsta skräck?
-
Insekter o mörker. Att någon jag älskar ska dö.

Vilken är den sämsta affären/köpet du gjort?
-
Typ alla mina beställningar från Nelly. Har aldrig blivit nöjd.
Antingen fel storlek, eller fel färg, eller dålig kvalité eller... nåt annat.

Vad är det mest slösaktiga du gjort?
-
Köpt en JL tröja för hela mitt barnbidrag (när jag gick i 8an).
Eller när jag beställde grejer från Nelly för alla mina födelsedags- och julklappspengar.

Hur vill du helst transportera dig?
-
Med bil? Buss är också mysigt, när man åker långt.

Vad är det närmaste döden du kommit?
-
Svimmade i badrummet och slog i huvudet i badkaret. Satt i halsen.

Vilken är din största last?
Hmm.. skönhetsprylar. Har hur mkt grejer som helst. 

När googlade du ditt namn senast, och varför?
-
Det var ett bra tag sedan. När jag var i skolan o hade tråkigt på någon lektion.
Vilken modetrend var du tidig med att upptäcka?
-
Skjortklänningen <3

Vem är den mest kända människa du talat med och varför?
-
Barbados, Jimmy Jansson, Marcoolio.. hahah. Fråga mej inte vrf. Jag trodde jag var cool.

Vad smugglade du in i landet senast?
-
Sand o  snäckor från Italien.. haha.

Vilket är det värsta kok stryk du fått?
-
Någon gång av pappa maybee.

Vilket är det märkligaste sms du fått?
-
Från Jimmy kamel när han berättade vad han ville göra med mej i sängen.. haha.
Fast det var meningen att han skulle skicka det till sin flickvän, han råkade skicka fel.

Har du nån gång blivit förföljd?
-
Vet inte riktigt.

Nämn en bok som du sagt att du läst, men som du i själva verket aldrig tagit dig igenom.
-
Nåt med Kim novak badade aldrig i blabla..

Vad skäms du mest för hos dig själv?
-
Ingen aning. Tandställningen tror jag, hatar den mer än nånsin just nu.

Jag utmanar:

Carro
Kit
Juhanna
Julia
Matilda
Tove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0