blabla..

Senast sedda film: Crank tror jag den hette : )
Senast köpta skiva: Hm, jag köper inte skivor längre.
Sparar till: Hehe, ingenting just nu.
Väntar på: Att snön ska försvinna o jag ska få pengar.
Pålägg som gäller: typ ost?
Dagens dryck: Cola light.
Senaste boken du läste: Vingklippt ängel.
Senaste maträtten du åt: Nån konstig mat mamma hade med sig hem.
Senaste klädesplagget du bar: Min stora musse t-shirt som jag har på mej nu.
Senaste repliken du yttrade: "tss, colan är min" till mamma när hon ville ha cola.
Senaste personen du träffade: Mamma.
Senaste personen du pratade i telefon med: Mamma.
Senaste personen du fick brev av: Hm, typ kyrkan eller nåt.. haha.
Senaste gången du sov: I natt.
Senaste saken du köpte: Typ munk på mcdonalds i lördags.
Vad har du gjort idag: Vaknat, suttit vid datorn, ätit, pratat med mamma, städat osv.
Gillar du svarta kläder: Yes.
Hur tidigt stiger du upp: Typ 10 kanske, oftast.
Vilken färg har du på håret: Blondt.
Vad har du för färg på ögonen: Blå.
Är du uppväxt i stan eller på landet: Hm i stan typ.
Var har du ont: I mitt ben tack vare Jimmy kamel.
Vad lyssnar du på för musik nu: Byz - Karatefylla, haha.
Vad tycker du om idrott: Spy. Nedå, det är ganska kul.
Vad har du för klocka: En blå väggklocka, som slutade fungera igår.
Favoritgodis: Sånna där runda små saker som farfar köpte på Lidl till mej.
Dyraste plagg du köpt: Ingen aning, nån jacka säkert. Eller JL tröjan.
Har du jobb: Nope, tyvärr.
Vad fick du på ditt senaste prov: Minns inte när jag gjorde prov sist.
Favoritämne i skolan: Typ .. spanska. Bara för att jag är bäst på det. ¿no es verdad?

Lo echo mucho de menos. Seis meses hoy. Beso!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0