Dagens !

Dagens frukost: Ingenting.
Du har på dig: Svarta mjukisbyxor, underkläder och linne från American A. : )
Du blir glad när: Jag träffar mina vänner o Kit <3
Är du kär nu: jaa.
Du blir arg när: När jag håller på såhär och låter tiden rinna iväg.
Du längtar efter: Kit !
Dagens låt: Oliver James - Greatest Story ever told
Dagens dusch: Nyss
Dagens frisyr: Fluffpuff.
Dagens händelse: Träffa min Kit.. o sedan Juhanna : )
Dagens planer: Kit, Juhanna, Handla med Farmor o mamma. Sova.
Dagens vill ha: Nytt liv.
Dagens saknad: Kit : /
Dagens drog: Pussar.
Dagens tråkigaste: Säga hejdå. + maten.
Dagens finaste: Kiiit.
Dagens måste: Sova !
Dagens dricka: Vatten.
Dagens köp: Massor mat på Willys.
Dagens mat: Har bara ätit mackor, o sedan chokladpuddingen.
Dagens sjuka: Förkyld + ont i huvudet/halsen.
Dagens kärlek: Kit <3
Dagens mående: Sådär : /

Wah, inget mer bloggande idag. Ska inte ens sitta vid datorn mer..
Måste sova, är så extremt trött. Men det är ju inte så konstigt iofs.
En trevlig dag har det varit iaf : )
Idag är det exakt 8 månader kvar tills jag fyller 18 också ;) cooolt.
Helvete, jag såg precis att hela sängen är full med kläder.
Då måste jag alltså städa innan jag kan sova : / Oh, orkar inte !
Aja, godnatt ;)

Jag saknar dig så mycket !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0