En förlängd "Dagens"..

Dagens planering: Städa, diska, tvätta, duscha o fixa massor grejer. Fullt upp.
Dagens snälla: Ingen direkt.
Dagens jobbiga, dryga (whatever): Hmm hela dagen o alla personer typ.
Dagens roliga: Gamla skolkort.
Dagen i stort sett: Jobbig.
Dagens helgplanering: Hm O'learys blir det kanske : )
Dagens funderingar: Jag vet ingenting just nu, har funderat på det mesta under dagen.
Dagens "just-nu": Städa klart, sedan sova.
Dagens frukost: Sov länge, så jag åt pannkakor när mamma kom hem.
Du har på dig: Underkläder, Svart tubtop, grå kofta, siden kallingar.
Du blir glad när: Jag lyckas......
Är du kär nu: Vet inte, vet ingenting!
Du blir arg när: Jag håller på såhär.
Du längtar efter: Sommaren.
Dagens låt: Kill Hannah - Believer
Dagens dusch: Inte hunnit.
Dagens frisyr: står åt alla håll.
Dagens smink: Från igår + rouge och kajal.
Dagens händelse: Jag sålde mina linser till Alice : )
Dagens planer: Slappt mest. Orkade inte hålla på o fixa allt.
Dagens vill ha: God mat.
Dagens saknad: "De gamla goda tiderna"
Dagens drog: Hm bloggen?
Dagens tråkigaste: Städning o tvätt.
Dagens finaste: Ingen o inget.
Dagens måste: Städa.
Dagens dricka: Cola light.
Dagens köp: Inget.
Dagens mat: Mackor o pannkakor. Onyttigt.
Dagens sjuka: Ont i mitt öga + benet.
Dagens kärlek: - - - - - - -
Dagens mående: Sådär.

En väldigt givande dag : / usch.
Har legat i min säng, framför datorn hela dagen typ.. hatar när det blir så.
Börja städa nu, väldigt smart gjort.
Aja, ska sätta fart.. efter det ska jag sova direkt. Ska till skolan imorn !
Sov gott : ) Puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0