En lista !

Hur många lampor har du i ditt rum? 7st.
Vilken låt spelas mest hos dig just nu? Ingen. Jag lyssnar på tvn.
Favoritfrukt? Banan tror jag. Gott till glass.
Har du någon konstig vana, isf vad? Haha, jag har massor konstiga vanor..
Tex. Använder 5 olika schampo-flaskor när jag duschar, eftersom alla har
olika egenskaper, haha. Tar lite av varje.
Linje på Gymnasiet? Teknik just nu, men börjar Handels efter sommaren.
Hur gammal är du? Fyller 18 om 232 dagar !
Är du helsvensk eller har du utländskt påbrå? Helsvensk.
Har du någon kommande resa planerad, isf vart och när? Hmm..
Deje om en månad, frankrike i Maj och Dalarna i sommar.

Favoritserie? Seinfeld eller O.C.
Lekte du med Barbie när du var liten? Japp. Barbie, Melanie's Shop,
Gina och My beautiful horses. Jag la nog flera tusen på sånt där ;)

Ditt nästa köp? Jadu.. nya tights och underkläder från Gina tricot.
Saknar du någon just nu? Japp. Flera stycken.
Vad heter ditt ex? Daniel. Men jag kallar honom Heggson eller Kamel.
Säger du "kavjar" eller "Káviiar"? Hehe, Káviiar.
Har du ont någonstans? I mitt finger, i munnen, i huvudet + skoskav.
Har du lätt eller svårt för att prata om känslor? Ganska lätt.
Men jag har svårt att säga till folk att jag älskar dom.

Vad gör du just nu? Svarar på de här frågorna? :P
Vad ska du göra imorgon? Gå till skolan. Åka på Audition. Ev. träffa Kit.
Vad åt du senast? Russin.
En manlig kändis du tycker är snygg? Haha jaadu.
Han Derek i Grey's Anatomy.

En kvinnlig kändis du tycker är snygg? Lindsay Lohan maybeee.
Vart bor du/Hur stor är den staden? Motala. En liten skitstad som jag älskar.
Vad dricker du helst? Vatten eller vodkadrinkar.
Hur många kontakter har du på msn? 274, haha.
Oh hur många av de pratar du dagligen med? Kanske 10, max.
Är du singel?
(Om Nej - vad heter din pojkvän och hur länge har ni varit tsm?)
Nej. Jag har min Kit. Vi blev ihop för typ 2 veckor sedan..
Tidigare jobb? Servitris några ggr. Tidningsutdelare.
Vad skulle du köpa om du vann 1 miljon? Massor kläder. Egen lägenhet.
Bil. Bjuda familj o vänner på en resa : )

Framtidsplaner? Bästa sommaren 2007. Börja handel. Flytta hemifrån.
Ta studenten. Plugga i Göteborg. Jobba. Skaffa barn o familj : )

Bestämmer du dagen innan vad du ska ha på dig? Ibland.
Vad ska du ha på dig imorn? Tights. Klänning. Skinnjacka o nya skorna.
Går du i skolan eller jobbar? Går i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0