I love you too babe !

Idag är en bra dag : ) Jag har precis varit ute o gått runt lite med Carro o Kit.
Jätte fint väder ute, tyvärr liiite för kallt än. Men våren är snart här iaf !
Kit fixade CS till mig också, woho. Så nu kan jag äntligen spela igen : )
Älskar det spelet. Älskar Kit också för den delen.

Har varit massor tjafs om den här Anonyma kommentaren som jag fick.
Jag säger inga namn, anklagar inte någon.
Hoppas den som vet med sig att han eller hon skrev den ångrar sig..
O tänker sig för lite mer nästa gång. Så skriver man inte till en kompis !
Men jag bryr mig verkligen inte.
För sjunker man så lågt att man skriver något sånt, då måste det bottna i
avundsjuka eller något liknande.

Nu ska jag äntligen ta en varm dusch o efter det ha lite hemmaSpa,
jag hann inte det förut innan Kit kom. Känner att jag behöver fräscha till mig lite.
Ska nog färga håret också faktiskt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0