Lista : )

En lista jag snodde från Kit !

10 år sen...
1. Skulle jag fylla 8 år.
2. Gick jag i 2an på Råssnässkolan.
3. Bodde jag på ett helt annat ställe. I en lägenhet.
4. Frågade Martin och Tom chans på mej.

5 år sen...
1. Gick jag i 7an på Mariebergsskolan.
2. Använde jag skunk, och var allmänt FjOrTizZ.
3. Red jag och Carro, haha.
4. Var jag en plugghäst.

3 år sen...
1. Gick jag i 9an på Marieberg.
2. Träffade jag massor nya vänner.
3. Gick från pluggis till skolkare.
4. Vägde jag mer än vad jag gör nu.

1 år sen...

1. Var jag ihop med en geek, heheh.
2. Började jag må skit.
3. Satt jag o nördade vid datorn hela nätterna utan att sova alls.
4. Hade jag fult hår.

2 månader sen...
1. Fyllde hela min släkt år på löpande band, så det var kalas varje dag.
2. Skulle jag "börja om på nytt".. men lyckades inte.
3. Umgicks jag med Juhanna mkt mer än nu : /
4. Hatade jag mitt liv. Som nu.

Igår...

1. Var jag hemma från skolan.
2. Låg jag framför datorn mest hela dagen.
3. Tvättade jag mina Hanky Pankys med händerna.
4. Funderade jag på allt.

Idag...
1. Gick jag till skolan. Men jag gick hem lika fort igen.
2. Har jag ätit hur mkt som helst.
3. Mår jag väldigt dåligt.
4. Saknar jag kärlek.

Imorgon...
1. Ska jag troligen vara hemma från skolan.
2. Ska jag kolla på bra program på kvällen.
3. Ska jag ta tag i allting.
4. Ska jag vara glad. Precis som Kit.

Kommentarer
Postat av: Anna

hihi ok, fast min oriflameflaska är en hårspray o inte parfym...äslkar illustrationen på den.
kram på dig söta du!

2007-03-06 @ 16:50:18
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Anonym

"Madde, vart ska du?"
du borde testa att vara i skolan EN HEL DAG nån gång !.
:D

2007-03-06 @ 17:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0