Liten lista !

1. Kan du fixa en punktering och byta torkarblad själv?
I helvete heller.
2. Hur äter du ett äpple?
Hm.. tuggar på det, oftast.
3. Är du rädd för små svarta kryp med många ben? 
Haha ja fyfan.
4. Big Brother eller Sportnytt?
Big Brother om jag måste välja något.
5. Rent spontant, om du får välja en present till dig själv, vad skulle det bli då?
Just nu vill jag ha det där Jordgubbshalsbandet från KyssJohanna.
6. Är du mörkrädd?
Hehe jo.
7. Resmål som fascinerar?
Asien, Italien, USA, Spanien, o så vill jag tillbaka till Cypern. Cypern är bäst.
8. Ditt senaste telefonsamtal?
Hmm Denice måste det varit. Eller nää, det va när mamma ringde klockan 6 imorse.
9. Om du får välja en artist som kommer och spelar för dig på din födelsedag,
vem blir det?

Haha jadu. Måns Zelmerlöv? bara för att han är mumsig.
10. Förrätt eller efterrätt?
Efterrätt.
11. Bästa stunden på dagen?
Typ sent på kvällen om man är med massor man tycker om.
Annars gillar jag tidigt på morgonen.
12. Tre saker du alltid har med dig?
Mobil, pengar, läkerol.
13. E-post eller snigelpost?
Snigelpost? ahah.
14. Den senaste komplimangen du fick?
Heh, det var väl att jag var underbar eller så.
15. Senaste gången någon skällde på dig?
Minns inte faktiskt.

Kommentarer
Postat av: malle

rolig lista :)

"2. Hur äter du ett äpple?
Hm.. tuggar på det, oftast."

haha, aaa den var bra ;P

2007-03-13 @ 13:53:54
URL: http://brilliance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0