Massor tankar !

NU funkar mitt internet igen, nu.. när alla andra ligger och sover. Smidigt.

Idag är det fredag, jag borde sova såhär dags egentligen, ska ju upp jätte
tidigt. Och det kommer bli en lång och jobbig, men väldigt rolig, dag : )

Jag har precis solat lite, haha. Typiskt mig att hålla på med sånt såhär dags ;)
Ganska bra att ha ett solarium hemma iaf : )
Även om det vi har inte är speciellt mkt att hurra för.

Det känns som allt blir bara bättre och bättre i mitt liv just nu.. 
Allt verkar lösa sig tillslut : ) Det är tur att jag har min Kit.

Waah, det är ju 23 Mars idag :D Grattis Carooline ! <3

image756
Carro & Jag för väääldigt länge sedan!

Sämst att jag har ont i min hals ! Passar perfekt att bli sjuk nu, verkligen.
Aja, tar en ipren så blir allt bra igen..

Måste städa också : / Oh. Orkar inte !
Jag tror att jag går upp lite tidigare imorn och städar istället : )
Grejer överallt.

Denice's och mina cernit lera - halsband blev riktigt bra faktiskt !
Ska visa bild imorn om jag kan : ) Jag är jätte nöjd.
Måste erkänna att jag var mkt bättre än Denice på att göra frukter av lera ;)
Denice lyckades rulla lite brun lera till en chokladboll iaf : ) haha.

Der regnar ute : / Läskigt att ligga ensam i rummet då ju.
Jag skrämmer alltid upp mig själv så lätt. Usch.

Men men, jag ska lägga mig och försöka sova nu iaf,
sooov gott folket ;) Puss o godnatt !

Jag saknar dig !

Kommentarer
Postat av: Din karulin <3

tack älsk <3 vi ses ikväll!

2007-03-23 @ 17:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0