Men Fredag är ändå den dagen som känns bäst.. nanana.

Skönt att det är Fredag idag.. även fast jag inte märker någon
skillnad mellan vecka o helg numera, heh.
Idag vaknade jag vid 10 tiden av att Denice ringde.
Hon undrade om jag skulle med på audition. Självklart ska jag det.
O sen ska vi äta på stan innan det också, om vi hinner.. haha. Jag är seg som vanligt.
Mår inte så jätte bra idag, men det går nog över snart.

Blev iaf glad när jag vaknade o såg att jag vunnit Anna Wintour's tävling : )
Jag har aldrig vunnit något innan.

Jag börjar komma igång igen med nyttiga maten. Det känns bra..
Alltid första dagen som är svårast, o den klarade jag av igår.
Så nu är jag på G. Förutom att jag knarkar Läkerol som aldrig förr.
Men det är ju nyttigare än kexchoklad iaf ;)

Wah, borde sätta fart.. Jag skulle mött D o C i stan för 3 minuter sedan.. heheh.
Alltid så här seg, fattar inte.
Aja, ska sminka mej lite fort nu. Skriver mer sen ;)
Pööözz.

Dagen igår var en mkt mysig dag btw.


Kommentarer
Postat av: kittie

igår-dagen är alltid mysig!

2007-03-09 @ 12:24:21
URL: http://kittle.blogg.se
Postat av: Modebladet

Håller med dig, skönt med fredag! Trevlig helg =)

2007-03-09 @ 13:20:54
URL: http://modebladet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0