O så tar vi en Dagens också !

Lördagen den 10/3

Dagens frukost: Ingenting.
Du har på dig: Svarta tights, vita knästrumpor o gul t-shirt som det står "Mariebergsskolan" på.
Du blir glad när: Jag hamnar på Mest aktiva listan på blogg.se
Är du kär nu: Yes.
Du blir arg när: Allt går åt helvete.
Du längtar efter: Sommar & värme.
Dagens låt: The worrying kind - The Ark.
Dagens dusch: Har inte duschat idag faktiskt : /
Dagens frisyr: Extremt fluff!
Dagens smink: Från kvällen innan : /
Dagens händelse: Ligga i Kits säng halva dagen : )
Dagens planer: Vara hos Kit, gå hem, slappa, melodifestivalen, blogga, sova.
Dagens vill ha: Hm.. pengar tror jag.
Dagens saknad: Kit : /
Dagens drog: Heh, hemligt !
Dagens tråkigaste: Min hy, eftersom jag sovit med smink hela helgen. Hatar det !
Dagens finaste: Kit, eheh.
Dagens måste: Inget direkt.
Dagens dricka: Ramlösa Granatäpple.
Dagens köp: Inget.
Dagens mat: Kinesisk gryta med pasta, mums !
Dagens sjuka: Jag är ganska frisk idag.
Dagens kärlek: Kit !
Dagens mående: Bättre än på länge : )

Kommentarer
Postat av: Elin

man måste äta frukost :)

2007-03-11 @ 11:45:08
URL: http://sillylilly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0